BOOKING AF LOKALER MV.
Her på siden finder du lidt information om benyttelse af lokaler til møder. Der er generelt et stort behov for mødelokaler, især her i opstarten. Vi forsøger så vidt muligt, at holde udeaktiviteter i Idrætshuset og indeaktiviteter i hallen. Men der vil være behov for at udnytte pladsen bedst muligt, så vær opmærksom på at jeres lokaler kan være optaget.
Tirsdag-Onsdag og Torsdag er cafeteria så vidt muligt forbeholdt Håndbold og Gymnastik. Se på kalenderen på infotavle, den viser dagens aktiviteter samt nogle dage frem. I kan også se på Aktivitetsoversigten på https://www.tusefodbold.dk/aktiviteter-tuse-idraetsanlaeg/, her kan I også orientere jer om det er muligt den dag I ønsker, samt sikre at jeres booking er registreret.
Er cafeteria optaget, så kan der jo laves lidt café i forhallen, det samme gælder Idrætshuset.
Ønskes I at booke, sender I mail til klauslarsen@tuse.dk, ikke kontakt på SMS.
Der oplyses følgende:
- Hvilket lokale
- Hvilken dato
- Hvilket tidsrum
- Hvilket hold, bestyrelse eller udvalg
- Aktivitetstype (Møde – Spisning – Øvrigt)
- Antal deltagere (forventet)
Klaus forsøger at svare hurtigst muligt. Hvor mange kan der være ? Idrætshuset : Max 80 deltagere Cafeteria : Max 70 deltagere Mødelokale : Max 8-9 deltagere Håber dette skriv giver lidt hjælp.
Skulle I have spørgsmål så kontakt Klaus på mailen ovenfor. Og husk at orientere de relevante personer i jeres afdeling/hold.